dimarts, 2 de maig del 2017

Recomana 4t 3a part

Continuem presentant els llibres de Sant Jordi, els que ens hem comprat o ens han regalat.

Savina


El poder de la luz

Ed. Destino

Pertany a una col.lecció de llibres dels que he llegit els nº 1 i 2 i m'agraden molt i els recomano.

Resum: El plan del señor de la oscuridad ha dado resultados: el miedo a la traición corroe Fairy y obliga a Pervinca a escaparse. Las gemelas están separadas… La antigua alianza entre y Oscuridad se ha roto. Las defensas de mágicos se derrumban, la guerra está perdida.
Pero quizá no todo sea como parece. La aún tiene que demostrar su poder y el amor todavía
esconde un secreto.
A partir de 10 años.

Marc 




Més Tom Gates, en aquest cas el nº 8, tot i que no m'he llegit els anteriors, ja us explicaré!!!!!!

Pol Lorenzo

Perrock Holmes, tres llibres
Isaac Palmiola
Ed. PRH, Penguin

He llegit els tres volums  i he de dir que m'han agradat molt i els recomano per què hi ha molt misteri i aventura, el llenguatge és fàcil i no costa de llegir. Animeu-vos.

 Dani








Los futbolísimos
Roberto SAntiago
ed. SM
 
En aquest cas us porto el nº 5 d'una col.lecció super interessant, els protagonistes no estan al camp de futbol, ara els trobem a un Museu amagats a un armari ... i fins aquí us puc contar.

Dídac
Johan Cruyff 14 autobiografia
Johan Cruyff
Ed. Columna

Aquesta és la vida del Johan Cruyff que va ser un dels millors jugadors i entradors del món, va ser jugador de l'Ajax (Holanda, ell era Holandés) i del Barça. També va ser entrenador del Barça i va guanyar una Champions... És molt interessant però una mica difícil de llegir per què està escrit per als adults, però m'ajuda el pare a llegir-lo.

Ares Pelegrí
Molts contes per jugar
Gianni Rodari
Ed Santillana juvenil

Recull de contes, hi ha vint i el recomano moltíssim per que són contes molt adaptats i a on pots triar el final. Quan acabes el llibre trobes els finals que hauria triat l'autor i la seva opinió personal. 

Paula
 
La Banda de la Zoé (col.lecció, de moment 13 llibres)
Ana Garcia Siñeriz i Jordi Labanda
Ed Estrella Polar

Aquesta col.lecció és molt divertida, són les aventures de la Zoé i les seves amigues i amics. Viatgen pel món amb la família de la Zoé i viuen aventures per tot arreu i ... m'agradaria tant ser de la banda!!!!!

Abel



L'Inspertor Sito i Mai Tinc-Po (àlbum especial)
Antonio G. Iturbe i Àlex Omist
Ed Edebé

L'Inspector Sito i el seu ajudant Mai Tinc-Po viuen aventures resolent misteris. A mi m'agrada molt i, de vegades, penso que m'agradaria ajudar-los a resoldre els problemes. Animeu-vos per què els tenim a la biblio de l'escola.

Adrià 

Los peores años de mi vida (colección)
James Patterson
Ed LaGalera

Us presento el tercer llibre de la col·lecció, l'he triat per què els protagonistes són una germana petita i un germà gran (al contrari que jo, 😡😡😡) que tot el dia es diuen mentides (jo no ho faig això!!!!)
Sembla molt divertit, ja us ho explicaré quan acabi de llegir-lo.

David A.



Grandes genios de la Historia en 25 historias
Javier Alonso ópez
Ed.Montena
 
Són biografies de personatges importants per allò que van fer o van descobrir. A mi m'agraden més les biografies que les novel.les i per això he triat aquest llibre.  
 

 




 

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...