dijous, 13 d’octubre del 2016

biblioteca 5é B

Avui és el primer dia de la biblioteca del grup B de 5è.

Avui hem llegit els diaris de lectura,eren molt interessants, i molt bonics alguns eren molt llargs i alguns molt curts, també ens han recomanat escriure'ls amb bolígraf .





Hem començat un llibre que es titula EL COR DAMUNT DE LA SORRA
de moment nomes hem  llegit el capítol 1 i 2, el conte comença aixi:

-¿Per què existim?-li vaig preguntar a l´ultima flor que vaig trobar al desert.
La flor, que, segons va confessar, mai no s´havia fet aquesta pregunta a ella mateixa ,
em va respondre:
-Perquè vingui algú i ens regui de tant en tant.
Em vaig quedar pensant i al cap d´una mica li vaig dir :
-Doncs ara mateix portaré un núvol perquè et regue.-Vaig alçar la vista, vaig veure un petit núvol
en un racó llunyà del cel, i el vaig cridar-: 
Eh, núvol !!! Què fas allà dalt prenent el sol?
No veus que aquí al desert hi ha una flor?-I el núvol, en veure que el cridaven, es va desplaçar
fins al damunt de tots dos, i tot d´una va fer ploure.Després del ruixat, la flor es va obrir, es va inflar i es va posar molt maca.Jo me la vaig mirar una estona molt atentament, i després vaig dir:
-Ja ho he entès, ja sé perquè existeixes, però jo en canvi no he crescut ni m´he fet més maca.
I la flor va respondre:
-Això és el que tu et penses. Jo que et miro des d´aquí baix he vist com el teu cor creixia.
PAULA I LAURA     
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...